Paste fericit !!
Re: Paste fericit !!
io dc n-am mod?
That means I don't fuck with you
I'm a boss, you a worker bitch
I'm a boss, you a worker bitch
Re: Paste fericit !!
handicapatule, îs myriam
That means I don't fuck with you
I'm a boss, you a worker bitch
I'm a boss, you a worker bitch
Re: Paste fericit !!
Si Vip OanaMădă şmk wrote:handicapatule, îs myriam
Când poţi.. inspiră , când nu mai poţi expiră..
----------------------------------------
----------------------------------------
Re: Paste fericit !!
tc e doi mai

CONTACT:
▶ Pe joc: [GM]Lexx / [Dn]Lexx / Lexx
▶ Discord: Lexx#7523
▶ Youtube: http://www.youtube.com/LexxGaming
▶ Facebook: https://www.facebook.com/lexx.gaming.75
▶ Server de Discord: https://dsc.gg/metin2steel

Re: Paste fericit !!
mă duc să îmi ciocnesc ouăle
sal
sal

CONTACT:
▶ Pe joc: [GM]Lexx / [Dn]Lexx / Lexx
▶ Discord: Lexx#7523
▶ Youtube: http://www.youtube.com/LexxGaming
▶ Facebook: https://www.facebook.com/lexx.gaming.75
▶ Server de Discord: https://dsc.gg/metin2steel

Re: Paste fericit !!
Sa ai pofta ! :>UbisoftXD wrote:mă duc să îmi ciocnesc ouăle
sal
Când poţi.. inspiră , când nu mai poţi expiră..
----------------------------------------
----------------------------------------
Re: Paste fericit !!
ms
like pt semnătură
like pt semnătură

CONTACT:
▶ Pe joc: [GM]Lexx / [Dn]Lexx / Lexx
▶ Discord: Lexx#7523
▶ Youtube: http://www.youtube.com/LexxGaming
▶ Facebook: https://www.facebook.com/lexx.gaming.75
▶ Server de Discord: https://dsc.gg/metin2steel



